grażyna #grażyna Instagram Hashtag

Nagie ciało, kołdra, słońce
Nie wyglądasz już tak pięknie
Nic nie powiem
I nie szepnę
Bo nie czuje już nic więcej

#polan #radom #car #volvo #grażyna #blackandwhite #mirror #evening #melanholy #polishgirl #kaś

Nagie ciało, kołdra, słońce Nie wyglądasz już tak pięknie Nic nie powiem I nie szepnę Bo nie czuje już nic więcej #polan #radom #car #volvo #grażyna #blackandwhite #mirror #evening #melanholy #polishgirl #kaś

10 likes - 10 comments
Jak tam na plastyce? 😂 . 💬Kilka rzeczy, które uczynią Cię prestiżowym💬
~Zaobserwuj @memowa_dilerka✔
~Włącz powiadomienia o postach💡
~Polajkuj👍
~Jeżeli Ci się podoba to skomentuj i oznacz znajomych💭
~Zostań NA DŁUŻEJ😄

#meme #memy #lubie #janusz #życiowe #life #summer #śmieszne #zabawa #likeit #followme #grażyna #pjoter #haha #xd #beka #lol #zycie

Jak tam na plastyce? 😂 . 💬Kilka rzeczy, które uczynią Cię prestiżowym💬 ~Zaobserwuj @memowa_dilerka✔ ~Włącz powiadomienia o postach💡 ~Polajkuj👍 ~Jeżeli Ci się podoba to skomentuj i oznacz znajomych💭 ~Zostań NA DŁUŻEJ😄 #meme #memy #lubie #janusz #życiowe #life #summer #śmieszne #zabawa #likeit #followme #grażyna #pjoter #haha #xd #beka #lol #zycie

99 likes - 99 comments
Taka z niej gosposia! #żonka #grażyna #housewife #wife #sisters #polishgirl

Taka z niej gosposia! #żonka #grażyna #housewife #wife #sisters #polishgirl

53 likes - 53 comments
Z cyklu Grażyna z Januszem na wywczasie 🇪🇸💃🏼#dino#grażyna#barcelona#campnou#sightseeing#turysty#łąka#spain

Z cyklu Grażyna z Januszem na wywczasie 🇪🇸💃🏼#dino #grażyna #barcelona #campnou #sightseeing #turysty #łąka #spain

84 likes - 84 comments
#grażyna 😎🐷

#grażyna 😎🐷

59 likes - 59 comments
Grażyny na wakacjach🖤🐩
#wakacje2k18#grażyna#photooftheday

Grażyny na wakacjach🖤🐩 #wakacje2k18 #grażyna #photooftheday

120 likes - 120 comments
Mój studencki niezbędnik cz. I 🌿 ⚘po pierwsze kalendarz/planer 🙄 do tej pory wszystko co ważne (np.terminy zaliczeń) zapisywałam w pamięci albo na marginesach zeszytów od danego przedmiotu, ale od tego roku zaczynam korzystać z kalendarza właśnie- tak żeby wprowadzić porządek i żeby już na pewno nic nie umknęło
⚘zakreślacze- u mnie zdecydowanie się sprawdzają, pomagają uwidocznić i zapamiętać w morzu informacji to, co najważniejsze (poza tym tu ciekawostka- mózg łatwiej przyswaja informacje jeśli na Twoich notatkach są przynajmniej 3 różne kolory 🙊)
⚘karteczki indeksujące- bo dzięki nim łatwiej odnaleźć konkretne zagadnienie w książce bez konieczności otwierania za każdym razem spisu treści
⚘każdego rodzaju teczki- to chyba oczywiste, bo dzieki nim w materiałach i notatkach zawsze jest porządek- ja ze swojej strony szczególnie polecam te z wieloma przegródkami na różne przedmioty na przykład- ryzyko zgubienia materiałów ograniczone do minimum 😉
⚘długopisy- wiadomo, ale dla tych, którzy nie tolerują skreśleń ani korektora w swoich notatkach (a każdy kogoś takiego zna) polecam te z gumką i wymazywalnym tuszem 😎
⚘i ostatnia rzecz, to te przezroczyste skoroszyty, na których na zdjęciu leżą długopisy (nie wiem czy skoroszyt to właściwa nazwa)- w bardzo prosty sposób można w nich spiąć luźne kartki i dzięki temu uporządkować swoje materiały (ja kupuję je w TESCO- 5  ﹰﹰﹰsztuk kosztuje z tego co pamietam mniej niż 5 zł, a naprawdę bardzo mi się przydają #janusz #grażyna #cebula)

To tyle ode mnie na dziś 🌿 niebawem część druga 🙈 
Dobrego wieczoru Robaczki 😗

#niezbędnik #medstagram #medicine #medstudent #ogarnijsie #ogarnijswójczas #polskadziewucha #behappy #czwarteczek #małypiątek #wakacje #dobrywieczór

Mój studencki niezbędnik cz. I 🌿 ⚘po pierwsze kalendarz/planer 🙄 do tej pory wszystko co ważne (np.terminy zaliczeń) zapisywałam w pamięci albo na marginesach zeszytów od danego przedmiotu, ale od tego roku zaczynam korzystać z kalendarza właśnie- tak żeby wprowadzić porządek i żeby już na pewno nic nie umknęło ⚘zakreślacze- u mnie zdecydowanie się sprawdzają, pomagają uwidocznić i zapamiętać w morzu informacji to, co najważniejsze (poza tym tu ciekawostka- mózg łatwiej przyswaja informacje jeśli na Twoich notatkach są przynajmniej 3 różne kolory 🙊) ⚘karteczki indeksujące- bo dzięki nim łatwiej odnaleźć konkretne zagadnienie w książce bez konieczności otwierania za każdym razem spisu treści ⚘każdego rodzaju teczki- to chyba oczywiste, bo dzieki nim w materiałach i notatkach zawsze jest porządek- ja ze swojej strony szczególnie polecam te z wieloma przegródkami na różne przedmioty na przykład- ryzyko zgubienia materiałów ograniczone do minimum 😉 ⚘długopisy- wiadomo, ale dla tych, którzy nie tolerują skreśleń ani korektora w swoich notatkach (a każdy kogoś takiego zna) polecam te z gumką i wymazywalnym tuszem 😎 ⚘i ostatnia rzecz, to te przezroczyste skoroszyty, na których na zdjęciu leżą długopisy (nie wiem czy skoroszyt to właściwa nazwa)- w bardzo prosty sposób można w nich spiąć luźne kartki i dzięki temu uporządkować swoje materiały (ja kupuję je w TESCO- 5 ﹰﹰﹰsztuk kosztuje z tego co pamietam mniej niż 5 zł, a naprawdę bardzo mi się przydają #janusz #grażyna #cebula) To tyle ode mnie na dziś 🌿 niebawem część druga 🙈 Dobrego wieczoru Robaczki 😗 #niezbędnik #medstagram #medicine #medstudent #ogarnijsie #ogarnijswójczas #polskadziewucha #behappy #czwarteczek #małypiątek #wakacje #dobrywieczór

18 likes - 18 comments
Rzecz niebywała! Intensywny deszcz latem we Włoszech! 
W roli Grażynki zaobrączkowanej jak gołąb pocztowy z opaską świadczącą co najmniej o statusie społecznym wczasowicza, przesyłam pozdrowienia z nad brzego morza Tyrreńskiego, próbując zachować człowieczeństwo i doświadczyć czegoś więcej prócz nielimitowanych napojów w hotelowym pool barze ;)
#buonavacanza #spiaggia #italia 
#grażyna #janusz #za aparatem

Rzecz niebywała! Intensywny deszcz latem we Włoszech! W roli Grażynki zaobrączkowanej jak gołąb pocztowy z opaską świadczącą co najmniej o statusie społecznym wczasowicza, przesyłam pozdrowienia z nad brzego morza Tyrreńskiego, próbując zachować człowieczeństwo i doświadczyć czegoś więcej prócz nielimitowanych napojów w hotelowym pool barze ;) #buonavacanza #spiaggia #italia #grażyna #janusz #za aparatem

25 likes - 25 comments
Grażyna robi selfie 😛🤣#polnischgirl #grażyna #polska #selfietime #nowasól #polskababa #nawesoło

Grażyna robi selfie 😛🤣#polnischgirl #grażyna #polska #selfietime #nowasól #polskababa #nawesoło

26 likes - 26 comments
Hotel, basen, plaża, ja i moja wieśka 🤩💪❤ #love #chill #sopot #sea #happy #wife #married #marriott #spa #janusz #grażyna #blacknwhite

Hotel, basen, plaża, ja i moja wieśka 🤩💪❤ #love #chill #sopot #sea #happy #wife #married #marriott #spa #janusz #grażyna #blacknwhite

51 likes - 51 comments
Podróże 😏😎 #driver #triping #nightroad #nightime #vwmk4 #grażyna

Podróże 😏😎 #driver #triping #nightroad #nightime #vwmk4 #grażyna

38 likes - 38 comments
Lazy Grażyna. 🐔
Wstawianie zdjęcia do góry nogami sprawia, że aż tak bardzo nie widać rozmazanej szminki.
_______________
#lazy #grażyna #panidomu

Lazy Grażyna. 🐔 Wstawianie zdjęcia do góry nogami sprawia, że aż tak bardzo nie widać rozmazanej szminki. _______________ #lazy #grażyna #panidomu

121 likes - 121 comments
#grażyna na #allinclusive 🌞🌝 #greece #sea #swinsuit #pineapple 🍍

#grażyna na #allinclusive 🌞🌝 #greece #sea #swinsuit #pineapple 🍍

60 likes - 60 comments
#kot #grażyna #cat #spanienajlepsze #love 😻😸😽

#kot #grażyna #cat #spanienajlepsze #love 😻😸😽

27 likes - 27 comments
El mejor punto para fotografiarse desde el balcón de la Mezquita Mayor De Granada que descubre todos los detalles asombrosos de este lugar. Myślę, że mam już wypatrzone punkty w Granadzie, z których zrobić można modelce czy turystce ładne zdjęcie. Oto taki punkt w ogrodzie meczetu. Sama ustawiam w nim tych, którzy chcą mieć pamiątkowe zdjęcie. Tym razem pozuje mi Grażyna, która jest przewodnikiem turystycznym. Ostatnio wzięły, żarty z tego imienia jako, że jest ono żenskim odpowiednikiem tzw. Janusza. Tymczasem ta #Grażyna to fajna dziewczyna, kobieta z klasą, wykształcona, z poczuciem humoru, ciekawa świata i innych kultur i przede wszystkim młoda duchem. Z Granady wyjechała bardzo zadowolona. 😊 #granada #alhambra #PolkaWHiszpanii #turystka #przewodnikturystyczny #meczet #lamezquita #mezquita #mosqueegranada #lamezquitadegranada #bellagranada #andalucia #klubpolek #kwiaty #wśródkwiatów #epocanazari #miradordesannicolas #dama #kobietazklasą #babkazklasą

El mejor punto para fotografiarse desde el balcón de la Mezquita Mayor De Granada que descubre todos los detalles asombrosos de este lugar. Myślę, że mam już wypatrzone punkty w Granadzie, z których zrobić można modelce czy turystce ładne zdjęcie. Oto taki punkt w ogrodzie meczetu. Sama ustawiam w nim tych, którzy chcą mieć pamiątkowe zdjęcie. Tym razem pozuje mi Grażyna, która jest przewodnikiem turystycznym. Ostatnio wzięły, żarty z tego imienia jako, że jest ono żenskim odpowiednikiem tzw. Janusza. Tymczasem ta #Grażyna to fajna dziewczyna, kobieta z klasą, wykształcona, z poczuciem humoru, ciekawa świata i innych kultur i przede wszystkim młoda duchem. Z Granady wyjechała bardzo zadowolona. 😊 #granada #alhambra #PolkaWHiszpanii #turystka #przewodnikturystyczny #meczet #lamezquita #mezquita #mosqueegranada #lamezquitadegranada #bellagranada #andalucia #klubpolek #kwiaty #wśródkwiatów #epocanazari #miradordesannicolas #dama #kobietazklasą #babkazklasą

42 likes - 42 comments
Oglądając zdjęcia z ostatniego weekendu czuję się jak przysłowiowa Grażyna, która zachwyca się stolycą. Ale tak jest lubię tam od czasu do czasu pobyć, pozachwycać się miejsami tak oczywistymi,za każdym razem coś innego podoba mi się bardziej.  Warszawa ma swój  niepowtarzalny klimat. 🤩
#warszawa #stolica #polska #polskajestpiekna #polskadziewczyna #instagirl #warszawajestpiekna #weekendtime #randkazmężem #randka #love #mojewszystko #mojcion #polishgirl #polishboy #widokzokna #oknonaswiat #palackultury #Grażyna

Oglądając zdjęcia z ostatniego weekendu czuję się jak przysłowiowa Grażyna, która zachwyca się stolycą. Ale tak jest lubię tam od czasu do czasu pobyć, pozachwycać się miejsami tak oczywistymi,za każdym razem coś innego podoba mi się bardziej. Warszawa ma swój niepowtarzalny klimat. 🤩 #warszawa #stolica #polska #polskajestpiekna #polskadziewczyna #instagirl #warszawajestpiekna #weekendtime #randkazmężem #randka #love #mojewszystko #mojcion #polishgirl #polishboy #widokzokna #oknonaswiat #palackultury #Grażyna

28 likes - 28 comments
Pomp it pompompom czyli pompujące żółwie ninja w akcji 🐎 i pykła kolejna dziurka w górę 💪#horseriding #horsejumping #equestrian #equine #horses #Grażyna #hobby #loveit #work #training #instahorse #bestmoments #higherandhigher #endofsummer #topmaszyna🔝

Pomp it pompompom czyli pompujące żółwie ninja w akcji 🐎 i pykła kolejna dziurka w górę 💪#horseriding #horsejumping #equestrian #equine #horses #Grażyna #hobby #loveit #work #training #instahorse #bestmoments #higherandhigher #endofsummer #topmaszyna🔝

47 likes - 47 comments
Amen🤣🤣🤣
Dla wszystkich fajnych Grażyn 😁
#blondynka #love #mama #book #nietypowamatkapolka #grażyna

Amen🤣🤣🤣 Dla wszystkich fajnych Grażyn 😁 #blondynka #love #mama #book #nietypowamatkapolka #grażyna

19 likes - 19 comments
A ja jej mówię: Grażyna właśnie, że nie zejdę... 😼😼😼 #Radża i #Grażyna #majkun #mainecoon #mojelove #instacat #crazycatmama #instakot #rzeszow #kociszcze #catofinsta #przekot

A ja jej mówię: Grażyna właśnie, że nie zejdę... 😼😼😼 #Radża i #Grażyna #majkun #mainecoon #mojelove #instacat #crazycatmama #instakot #rzeszow #kociszcze #catofinsta #przekot

251 likes - 251 comments
Oznaczajcie Ryszardów i Romanów😂🤣 #grażyna #janusz #nosacz #banany #memy #banany #jednorożce #roman #ryszard #xd #hehe #beka #oznacz

Oznaczajcie Ryszardów i Romanów😂🤣 #grażyna #janusz #nosacz #banany #memy #banany #jednorożce #roman #ryszard #xd #hehe #beka #oznacz

395 likes - 395 comments
Kto lajkuje? 😂
. 💬Kilka rzeczy, które uczynią Cię prestiżowym💬
~Zaobserwuj @memowa_dilerka✔
~Włącz powiadomienia o postach💡
~Polajkuj👍
~Jeżeli Ci się podoba to skomentuj i oznacz znajomych💭
~Zostań NA DŁUŻEJ😄

#meme #memy #lubie #janusz #życiowe #life #summer #śmieszne #zabawa #likeit #followme #grażyna #pjoter #haha #xd #beka #lol #zycie

Kto lajkuje? 😂 . 💬Kilka rzeczy, które uczynią Cię prestiżowym💬 ~Zaobserwuj @memowa_dilerka✔ ~Włącz powiadomienia o postach💡 ~Polajkuj👍 ~Jeżeli Ci się podoba to skomentuj i oznacz znajomych💭 ~Zostań NA DŁUŻEJ😄 #meme #memy #lubie #janusz #życiowe #life #summer #śmieszne #zabawa #likeit #followme #grażyna #pjoter #haha #xd #beka #lol #zycie

789 likes - 789 comments
Przepraszam was że nie było 4 dni memów ale już nadrabiam♥🐻
. 💬Kilka rzeczy, które uczynią Cię prestiżowym💬
~Zaobserwuj @memowa_dilerka✔
~Włącz powiadomienia o postach💡
~Polajkuj👍
~Jeżeli Ci się podoba to skomentuj i oznacz znajomych💭
~Zostań NA DŁUŻEJ😄

#meme #memy #lubie #janusz #życiowe #life #summer #śmieszne #zabawa #likeit #followme #grażyna #pjoter #haha #xd #beka #lol #zycie

Przepraszam was że nie było 4 dni memów ale już nadrabiam♥🐻 . 💬Kilka rzeczy, które uczynią Cię prestiżowym💬 ~Zaobserwuj @memowa_dilerka✔ ~Włącz powiadomienia o postach💡 ~Polajkuj👍 ~Jeżeli Ci się podoba to skomentuj i oznacz znajomych💭 ~Zostań NA DŁUŻEJ😄 #meme #memy #lubie #janusz #życiowe #life #summer #śmieszne #zabawa #likeit #followme #grażyna #pjoter #haha #xd #beka #lol #zycie

596 likes - 596 comments
Welcome to my cruise ship #trash #susan #grażyna

Welcome to my cruise ship #trash #susan #grażyna

74 likes - 74 comments
#janusz i #grażyna 😈💕

#janusz i #grażyna 😈💕

45 likes - 45 comments