Loading...

Loading...
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-16 21:30:52
Photo

Diamonds are a girls best friend they say well diamonds are a woman crown pieces but are you willing to work for all the diamonds to fit your crown👑💅💋💯. Work hard ladies for what's yours. #workforyourself #diamonds #workforyourcrown #independentwoman #mixedqueens #mixedbeauty #natrualglow

12 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2017-08-18 19:19:27
Photo

They're so much more #mixedqueens #rupaulsdragrace

14 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2014-04-27 14:12:57
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-22 16:54:58
Photo

The Prancer, The Dancer, The Vixen Imfirst! The Vixen x Mimi Imfirst. Such a weird looking pose but I did want to do something new for the Vixen and it kinda required to move her hands so why not and make her look like the evil queen of something lol #thevixen #mimiimfurst #rupaulsdragrace #dragrace #dragqueen #drag #mixedqueens

8 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-21 20:55:43
Photo

Miss Vanjie Box! Vanessa Mateo X Pandora Boxx! I got this idea when comparing Vanjie and Pandora’s same similar pose for their promo shoot so why not combine them lol. #vanessavanjiemateo #missvanjie #pandoraboxx #mixedqueens #rpdrfan_page #rupaulsdragrace #dragrace #dragqueen

11 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-19 16:27:46
Photo

Ka Katy ka ka, bring you the heart of season 10 honey, monel chart the face :D lol Monique heart X Shannel from AS1! This gave me an idea of Monique heart being the villain of the season but she wasn’t really a villain lol but this is the last queen of the first wave :D I’m glad that this is the last queen and I have a lot more to show. Stay tune. #moniqueheart #shannel #rpdrfan_page #mixedqueens #rupaulsdragrace #rupaulsdragcon #dragrace #drag #dragqueen #thevixen #monetxchange #blairstclair #yuhuahamasaki #asiaohara #eureka #eurekaohara #aquaria #mizcracker #kaloriekarbdashianwilliams #dustyraybottoms #vanessavanjiemateo #missvanjie #kameronmichaels #mayhemmiller

17 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-19 01:19:28
Photo

Look out, here comes Maylaska joking, Mayhem Miller and Alaska from season 2! There is only one more queen left for the first wave of mixed queens! The mixed Queens wave 2 will be announced soon lol. I almost forgot about uploading one lol work is giving me tired a lot and I can’t handle it but oh well. #mayhemmiller #alaskathunderfuck #rpdrfan_page #mixedqueens #rupaulsdragrace #rupaulsdragcon #dragrace #drag #dragqueen #kameronmichaels #eureka #eurekaohara #asiaohara #vanessavanjiemateo #missvanjie #mizcracker #kaloriekarbdashianwilliams #dustyraybottoms #yuhuahamasaki #blairstclair #aquaria #moniqueheart #monetxchange #thevixen

14 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-17 16:27:24
Photo

The Prancer, The Dancer, The Vixen Act! The Vixen X Courtney Act! I love how this turned out. All flowers covering her leather body and the wig lol. Love doing this project haha couldn’t wait to show you guys this but I told myself just do it in order lol #thevixen #courtneyact #rpdrfan_page #mixedqueens #rupaulsdragrace #rupaul #rupaulsdragcon #dragrace #dragqueen #drag #kween #season10 #seasonx #season6 #kameronmichaels #blairstclair #mayhemmiller #yuhuahamasaki #aquaria #eureka #eurekaohara #asiaohara #moniqueheart #monetxchange #mizcracker #vanessavanjiemateo #missvanjie #kaloriekarbdashianwilliams #dustyraybottoms

11 likes - 1 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-16 21:30:52
Photo

Diamonds are a girls best friend they say well diamonds are a woman crown pieces but are you willing to work for all the diamonds to fit your crown👑💅💋💯. Work hard ladies for what's yours. #workforyourself #diamonds #workforyourcrown #independentwoman #mixedqueens #mixedbeauty #natrualglow

12 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-16 15:48:58
Photo

Before we get started I want to talk about my favorite subject, bottoms, dusty ray bottoms with Shea Couleee from season 9. Dusty is kinda tricky to work with but I think I sorta got it lol. I had a vision that shea Couleé’s hat has hair coming out of it so I thought why not add Dusty’s hair to it lol. #dustyraybottoms #sheacoulee #rpdrfan_page #mixedqueens #rupaulsdragcon #rupaulsdragrace #rupaul #drag #dragqueen #dragrace #season10 #seasonx #season9 #kameronmichaels #kaloriekarbdashianwilliams #mizcracker #monetxchange #moniqueheart #asiaohara #vanessavanjiemateo #missvanjie #aquaria #eureka #eurekaohara #yuhuahamasaki #thevixen #mayhemmiller #blairstclair

18 likes - 1 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-15 16:06:51
Photo

Aquaria, Aquaria, Aquaria with Sasha Velour from season 9! It’s winner combined with winner 😄 I think there is a chance for aquaria to win season 10 so why not have 2 potential winners combined to create the queen of queen lol the old title for AS1! #aquaria #sashavelour #rpdrfan_page #mixedqueens #rupaulsdragrace #rupaul #rupaulsdragcon #dragrace #drag #dragqueen #season10 #seasonx #season9 #kameronmichaels #yuhuahamasaki #kaloriekarbdashianwilliams #vanessavanjiemateo #missvanjie #blairstclair #dustyraybottoms #eureka #eurekaohara #asiaohara #mizcracker #monetxchange #moniqueheart #mayhemmiller #thevixen

11 likes - 1 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-14 20:07:51
Photo

Eureka X Bendelacreme. Queen of the queen, I still wish I was in dragcon LA but one day I will go. Im in Orange County so I could but didn’t have enough time and I’m still a newbie at driving so I can’t take the freeway yet lol but this queen should do the trick with another royal queen. #eureka #bendelacreme #rpdrfan_page #mixedqueens #rupaul #rupaulsdragrace #dragrace #dragqueen #dragcon #drag #season10 #seasonx #as3 #kameromichaels #yuhuahamasaki #blairstclair #aquaria #thevixen #mayhemmiller #monetxchange #monqiueheart #asiaohara #missvanjie #vanessavanjiemateo #dustyraybottoms #mizcracker #kaloriekarbdashianwilliams

17 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-12 14:49:02
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-12 02:44:57
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-11 17:25:14
Photo

Asia O’Hara x Vivacious. Asia did so strong in her lip sync and also the Vixen lol but thank goodness the Vixen is gone (sorry for the people rooting for the Vixen) but this idea was if Asia didn’t have a jumpsuit and made it into a dress. Well that plan failed lol. Used the jackets and the shoes and the hat from vivacious to create asious lol. #asiaohara #asiaoharasdragrace #vivacious #mixedqueens #rpdrfan_page #rupaulsdragrace #rupaul #dragrace #drag #dragqueen #season10 #seasonx #season6 #kameronmichaels #blairstclair #dustyraybottoms #thevixen #vanessavanjiemateo #missvanjie #yuhuahamasaki #aquaria #mayhemmiller #mizcracker #monetxchange #moniqueheart #eureka #eurekaohara #kaloriekarbdashianwilliams

14 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-10 17:14:25
Photo

Miz Cracker x Aja from AS3! I didn’t do the hair because it didn’t feel right for cracker so I just left it at that but anyway today is the new episode and so excited :D I haven’t seen any sneak peek of the episode because I want to keep it a surprise but I did see rupaul accidentally slapping Asia lol. Can’t wait for Asia’o Hara Drag race. #mizcracker #aja #rpdrfan_page #mixedqueens #rupaul #rupaulsdragrace #drag #dragrace #dragqueen #season10 #seasonx #as3 #kameronmichaels #yuhuahamsaki #blairstclair #monetxchange #thevixen #moniqueheart #asiaohara #asiaoharadragrace #eureka #eurekaohara #aquaria #mayhemmiller #dustyraybottoms #kaloriekarbdashianwilliams #vanessavanjiemateo #missvanjie

14 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-09 15:22:44
Photo

Yuhua Hamasaki x Detox from AS2! Seeing Yuhua’s promo look I thought it looked stunning and her videos of every week competition is everything lol but I do hate she left the competition early :( but hope to see yuhua in all stars. She always claim she is poor lol, I kinda want to help :D but hope she comes to Orange County soon. #yuhuahamsaki #detox #rpdrfan_page #mixedqueens #season10 #seasonx #as2 #rupaul #rupaulsdragrace #dragrace #drag #dragqueen #kameronmichaels #blairstclair #eureka #eurekaohara #asiaohara #aquaria #mizcracker #thevixen #kaloriekarbdashianwilliams #dustyraybottoms #mayhemmiller #vanessavanjiemateo #missvanjie #monetxchange #moniqueheart

15 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-08 16:52:08
Photo

Monet x Change X Alaska from Season 5! I was seeing Monet in a different leather color from her promo and I decided to do purple for some reasons and added some cape ish like whatever it’s called lol but yeah third queen and more to go :D #monetxchange #alaska #alaskadragqueen #mixedqueens #rpdrfan_page #rupaulsdragqueen #dragqueen #drag #season10 #seasonx #season5 #kameronmichaels #vanessavanjiemateo #missvanjie #asiaohara #eureka #eurekaohara #thevixen #blairstclair #aquaria #mizcracker #moniqueheart #mayhemmiller #yuhuahamasaki #dustyraybottoms #kaloriekarbdashianwilliams

9 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-07 15:50:11
Photo

This next queen is Kameron Michaels x Trixie Mattel from AS3 :D. Everytime I post the days to go post I always see Kameron Michaels liking my photos lol. I hope he is not disappointed about this lol but anyway it was exciting to see Kameron in Golden. Hope to see him get the crown for season X :D #trixiemattel #kameronmichaels #mixedqueens #rupaulsdragrace #rupaul #drag #dragrace #dragqueen #season10 #seasonx #rpdrfan_page #blairstclair #yuhuahasaki #moniqueheart #monetxchange #mizcracker #aquaria #mayhemmiller #asiaohara #eureka #eurekaohara #kaloriekarbdashianwilliams #thevixen #vanessavanjiemateo #missvanjie #dustyraybottoms

21 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-06 07:03:03
Photo

Up first is Blair St Clair x Max from season 7! This happened by accident lol. It was around the elimination of Blair and I was wondering on how would she look in black lol well I guess this is it lol. So today is here. I have a lot more in store I’ll be posting new ones every day starting now :D and hoped you enjoy seeing the first mixed queen. Meet Maxir St Clair. #rupauldragrace #rupaul #dragrace #drag #dragqueen #season10 #seasonx #season7 #blairstclair #maxdragqueen #kameronmichaels #dustyraybottoms #yuhuahamasaki #aquaria #kaloriekarbdashianwilliams #vanessavanjiemateo #missvanjie #mizcracker #asiaohara #eurkeaohara #eureka #thevixen #mayhemmiller #monetxchange #moniqueheart #mixedqueens #rpdrfan_page

23 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-05 22:54:23
Photo

Tomorrow is the big day :D I’ll post it around midnight or more later in the day haha. But it’s been so long and it’s finally here. Can’t wait for you guys to see it and remember save the hate comments. Even though I enjoy reading them but I rather not let you guys waste your valuable time :) 💕 much love and tomorrow will be big :D #rupaulsdragrace #rupaul #dragrace #drag #dragqueen #rpdrfan_page #kameronmichaels #blairstclair #yuhuahamasaki #aquaria #moniqueheart #monetxchange #eurekaohara #eureka #asiaohara #thevixen #vanessavanjiemateo #missvanjie #mizcracker #kaloriekarbdasianwilliams #dustyraybottoms #mayhemmiller #mixedqueens

9 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-04 18:11:17
Photo

Just 2 more days for the big mixed queen revealed. It’s been so long, my first inspiration was from the season 9 girls and it kept me going to other seasons and doing it all mix and match haha but this season 10 is even good but it’s harder but I got this. It will be season 10 girls with other season girls. The snatch game episode was funny! I feel like both aquaria and Eureka should have one but props to Aquaria :D I do wander now if Kimora was still in the race in her season on snatch game would she have won hmm? 🤔 but anyway just 2 more days!! #rupaulsdragrace #dragrace #drag #dragqueen #season10 #seasonx #rpdrfan_page #kameronmichaels #kaloriekarbdashianwilliams #monqiueheart #vanessavanjiemateo #missvanjie #yuhuahamasaki #aquaria #eureka #eurekaohara #asiaohara #thevixen #blairstclair #monetxchange #mayhemmiller #dustyraybottoms #mizcracker #mixedqueens #kimorablac

8 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-03 16:35:55
Photo

Can’t the day just come yet. But I told myself keep it a deadline lol but hurray 3 more days and today is the new episode :D snatch game!!! So excited and maybe I’ll buy the episode if the snatch game is hilarious lol but anyways again 3 days can’t wait :D #rupaulsdragrace #rupaul #dragrace #dragqueen #season10 #seasonx #rpdrfan_page #mixedqueens #kameronmichaels #thevixen #aquaria #asiaohara #blairstclair #vanessavanjiemateo #missvanjie #monetxchange #moniqueheart #mizcracker #dustyraybottoms #mayhemmiller #yuhuahamasaki #eurekaohata #eureka #kaloriekarbdasianwilliams #drag

15 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-05-01 17:47:32
Photo

Guess what kittens! Only 5 more days to go for the reveal of my mixed queens :D it’s been so long and I’m inspired again haha. This will be the season 10 mixed with other queens from other seasons. Catcha then :D #rupaulsdragrace #rupaul #dragrace #season10 #seasonx #mixedqueens #rpdrfan_page #blairstclair #thevixen #vanessavanjiemateo #missvanjie #monqiueheart #kameronmichaels #eurekaohara #eurkea #asiaohara #aquaria #mizcracker #monetxchange #kaloriekarbdasianwilliams #yuhuahamasaki #dustyraybottoms #mayhemmiller

13 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-04-29 17:30:04
Photo

Hi you guys!!!! I am back but I’m pretty sure my followers are ghost now but if you are not great!!! So i am here and making more queens! The new season is here so now it’s time :D but anyway people may think I’m not a fanpage because I’m just doing mixing queens together but yet y’all are ok with making heads on the queens in their confessions look hahaha but anyway next week!! Stay tune :D #rupaulsdragrace #rupaul #dragrace #dragqueen #season10 #seasonx #kameronmichaels #blairstclair #mayhemmiller #aquaria #asiaohara #eurekaohara #eureka #thevixen #vannesavanjiemateo #missvanjie #monetxchange #moniqueheart #yuhuahamasaki #mizcracker #kaloriekarbdashianwilliams #dustyraybottoms #mixedqueens #rpdrfan_page #nohate #nottyrasanchez

18 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-04-17 00:26:44
Photo

#International Queens Night Out 👑 #Europe I'll be seeing you soon... @f.williamson When u #vibrate on the same #frequency, from #energy to #wordrobe, #blackandfloral #FACTS **You are energy vibrating in a #Universe made of vibratingEnergy. ... This means that whatever is at a similar energy vibration to you will appear in your life, without force, or convincing, but only #pure, #real, and #genuine 💋 #elegant Queens #royal #fashion #fashionista #mixedqueens #empire #highfrequency #highup #Universe #globalSensation #manifest #curves #queens #eurobabe #worldwide #slay

1136 likes - 7 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-04-11 18:05:15
#mixedqueens Shared publicly - 2018-04-08 03:07:07
#mixedqueens Shared publicly - 2018-03-10 17:39:13
Photo

Love my Nappy baby hair.! #MixedQueens

6 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-02-09 01:11:53
Photo

I embrace every single part of me Black & white no matter what color , nationality Queens come in all shades and sizes 💕👸🏼 #blackqueens #mixedqueens #alllove #selflove

181 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-01-31 20:32:45
#mixedqueens Shared publicly - 2018-01-03 14:29:53
Photo

GOOOOOO ❤️🌹❤️🌹FOLLOW ➡️➡️➡️➡️@prazeher @herpraze @prazeher @herpraze

69 likes - 3 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2018-01-03 14:26:52
Photo

GOOOOOO ❤️🌹❤️🌹FOLLOW ➡️➡️➡️➡️@prazeher @herpraze @prazeher @herpraze

89 likes - 3 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2017-12-02 20:52:05
Photo

#mixedqueens 👑

10 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2017-11-20 04:18:15
#mixedqueens Shared publicly - 2017-10-30 01:45:48
#mixedqueens Shared publicly - 2017-10-26 18:55:33
Photo

#takemeback to #Barcelona to the hole-in-the-wall spot where you can find these marinated artichokes that are to die for. I think while we were there I ate like 10...craving... 😭 #leftmyheartinbarcelona #queen #mixedgal #exdreadhead #wine #tapas #imissspain #cutie #mixedqueens #creoleineurope #creole

28 likes - 1 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2017-10-13 17:45:27
Photo

ITS THE SISTERS BIRTHDAY TOMORROOWWW YALL, ooouuuuu #LibraGang 😜😉🤣👸🏽🥂🍾🍹🍸💞🎁🛍🎊🎉🎈🎀♎️💙🔥#SissysBirthweek #ThreeTimesForTheBirthdayBiihhh #MixedQueens

36 likes - 3 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2017-09-09 17:45:36
Photo

This what our shade of black & white look like 😏 ⬛️☯⬜️ #sisters 👭 #blackandwhite #mixed #mixedqueens #FrecklesOnFleek #blackmom #whitedad #shades #ourblackisbeautiful😘

30 likes - 4 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2017-08-26 22:50:03
Photo

#mixedqueens

2 likes - 0 comments
#mixedqueens Shared publicly - 2017-08-18 19:19:27
Photo

They're so much more #mixedqueens #rupaulsdragrace

14 likes - 0 comments