moveon #moveon Instagram Hashtag

Dari mengikhlaskan dia misalnya
•
•
•
•
•
#quotes #quotesindonesia #moveon #moveonquotes #mengikhlaskan #mantan #curahanhati

Dari mengikhlaskan dia misalnya • • • • • #quotes #quotesindonesia #moveon #moveonquotes #mengikhlaskan #mantan #curahanhati

0 likes - 0 comments
Masa bodoh dengan hatimu, kau pun tak peduli sama sekali dengan perasaAnku.
#tired #idontcare #so #moveon #goodpicture

Masa bodoh dengan hatimu, kau pun tak peduli sama sekali dengan perasaAnku. #tired #idontcare #so #moveon #goodpicture

0 likes - 0 comments
Sometimes you have to put your heart on the line for a chance at something great!
#holdinglifestillphotography#beautyeverywhere#neverpretend#ontheline#electriclines#moveon#dontcuttheline

Sometimes you have to put your heart on the line for a chance at something great! #holdinglifestillphotography #beautyeverywhere #neverpretend #ontheline #electriclines #moveon #dontcuttheline

1 likes - 1 comments
Teman yang baik ☺
.
.
.
_________________________
.
Semoga bermanfaat 😊
Share | Like | Follow 👇👇👇
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Follow↪@ukhuwahfillahislam ✔
Follow↪@ukhuwahfillahislam ✔
Follow↪@ukhuwahfillahislam ✔
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
.
.
____________________
#ukhuwahfillahislam 
#sahabat #beraniberhijrah #kutipanpuisi #syair #baperislam #buyayahya #moveon #islam #dakwah #ngaji #quotesislam #hijrah #pemudahijrah #muhasabahdiri #shif

Teman yang baik ☺ . . . _________________________ . Semoga bermanfaat 😊 Share | Like | Follow 👇👇👇 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Follow↪@ukhuwahfillahislam ✔ Follow↪@ukhuwahfillahislam ✔ Follow↪@ukhuwahfillahislam ✔ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ . . ____________________ #ukhuwahfillahislam #sahabat #beraniberhijrah #kutipanpuisi #syair #baperislam #buyayahya #moveon #islam #dakwah #ngaji #quotesislam #hijrah #pemudahijrah #muhasabahdiri #shif

9 likes - 9 comments
[Fall, Fly... terus Fail]
.
.
Assalamualaikum #lemonade balik lagi di @lemonmove ... Kali ini masih terkait hubungan2 antara laki2 dan perempuan... kalo kemarin udah bahas laper.. *eh... maksudnya baper guys... terus abis itu bahas tipu2 manis... sekarang saatnya... Kita bahas... tips biar gak Fall... Fly.. terus.. Fail...
.
Guys, siapa yang pernah suka sama org??? sama cowo atau sama cewe???...* yang nggak pernah.. coba komen... mimin takut jadinya wkwk.. jangan2....
.
Seperti yang kita tau nihhh... yang namanya... cinta.. suka... itumah wajar ya... sebab manusia punya perasan punya hatii.. Dalam islam cinta tuh fitrah koo... .
Tapi tau gak sih.. kalo rasa suka tuh datang... bukan tanpa alasan... karena pasti ada alesannya... entah gegara kagum setelah bertemu... setelah berbicara... setelah berdiskusi.. atau setelah musuh2an... dan atau.. setelah2 lainnya.. Seperti yang diawal mimin tulis.. suka mah wajar.. boleh koo.. asal harus kita kendaliin nih... gimana caranya.... lanjutin yaaa...
.
kalo udah suka.. kamu harus lakuin ini...
.
1. Batasi Intensitas Bertemu... tapi kalo bertamu gak papa... wk apasih min...
Jadi kalo udah suka kalian harus batasi bertemu.. apalagi ber2 2 an... ditempat sepi lagi.. deuh... jangan2.. sebab kalo ada yg ber2 2 an.. yang ke 3 pasti setan... dari pada fall... fly terus failed.. kan perih yaa... Biasakan kalo ketemu cowo jangan sendirian.. ajak temen yang lain.. biar gak berduaan..
.
2. Batasi Komunikasi...
Ini nih... batasi komunikasi... jangan terlalu terlena.. chat2..an.. atau ngobrol2an... ehh... terus malah curhat colongan... guys... kita gak tau kapan setan datang kasih bisikan2 kenikmatan... dari pada fall.. terus fly.. ehh failed... kan sakit.. jadi mending jangan... cukup komunikasi hal2 yang penting.. nanya tugas.. nanya kerja kelompok... jangan nanya udah makan atau blm... yaa.. Pokonya kalo chat kalian udah nggak boleh dilihat sama temen kalian berati udah ada apa2 tuh... itu udah gak lagi dalam keadaan baik2 saja...
.
.
Masih ada looh.. Selenglapnya di kolom komentar @lemonmove 👇👇

[Fall, Fly... terus Fail] . . Assalamualaikum #lemonade balik lagi di @lemonmove ... Kali ini masih terkait hubungan2 antara laki2 dan perempuan... kalo kemarin udah bahas laper.. *eh... maksudnya baper guys... terus abis itu bahas tipu2 manis... sekarang saatnya... Kita bahas... tips biar gak Fall... Fly.. terus.. Fail... . Guys, siapa yang pernah suka sama org??? sama cowo atau sama cewe???...* yang nggak pernah.. coba komen... mimin takut jadinya wkwk.. jangan2.... . Seperti yang kita tau nihhh... yang namanya... cinta.. suka... itumah wajar ya... sebab manusia punya perasan punya hatii.. Dalam islam cinta tuh fitrah koo... . Tapi tau gak sih.. kalo rasa suka tuh datang... bukan tanpa alasan... karena pasti ada alesannya... entah gegara kagum setelah bertemu... setelah berbicara... setelah berdiskusi.. atau setelah musuh2an... dan atau.. setelah2 lainnya.. Seperti yang diawal mimin tulis.. suka mah wajar.. boleh koo.. asal harus kita kendaliin nih... gimana caranya.... lanjutin yaaa... . kalo udah suka.. kamu harus lakuin ini... . 1. Batasi Intensitas Bertemu... tapi kalo bertamu gak papa... wk apasih min... Jadi kalo udah suka kalian harus batasi bertemu.. apalagi ber2 2 an... ditempat sepi lagi.. deuh... jangan2.. sebab kalo ada yg ber2 2 an.. yang ke 3 pasti setan... dari pada fall... fly terus failed.. kan perih yaa... Biasakan kalo ketemu cowo jangan sendirian.. ajak temen yang lain.. biar gak berduaan.. . 2. Batasi Komunikasi... Ini nih... batasi komunikasi... jangan terlalu terlena.. chat2..an.. atau ngobrol2an... ehh... terus malah curhat colongan... guys... kita gak tau kapan setan datang kasih bisikan2 kenikmatan... dari pada fall.. terus fly.. ehh failed... kan sakit.. jadi mending jangan... cukup komunikasi hal2 yang penting.. nanya tugas.. nanya kerja kelompok... jangan nanya udah makan atau blm... yaa.. Pokonya kalo chat kalian udah nggak boleh dilihat sama temen kalian berati udah ada apa2 tuh... itu udah gak lagi dalam keadaan baik2 saja... . . Masih ada looh.. Selenglapnya di kolom komentar @lemonmove 👇👇

268 likes - 268 comments
No one knows why I feeling why I suffer, no they don't know 💔

#heartbroken 
#moveon 
#bestrong
#skinnyfabs

No one knows why I feeling why I suffer, no they don't know 💔 #heartbroken #moveon #bestrong #skinnyfabs

0 likes - 0 comments
#moveon #letitgo #fail #success

#moveon #letitgo #fail #success

1 likes - 1 comments
Tetapi hendaklah kamu ramah seorang terhadap yang lain, penuh kasih mesra dan saling mengampuni, sebagaimana Allah di dalam Kristus telah mengampuni kamu. (Efesus 4:32)
.
.
.
Hari ini aku kembali menginjakkan kaki di ruangan itu, yaaaa, sebuah ruangan berukuran lebih kurang 5x5 meter di dalam kompleks Polres tempat aku mengabdikan hidupku setahun terakhir ini.
.
.
.
Aku ibadah kembali dengan nuansa yang sedikit berbeda dari yang biasa kulakukan di setiap mingguku. Kali ini aku bernyanyi, bertepuk tangan, dan berseru dengan suara nyaring memuji nama-Nya.
.
.
Namun entah mengapa, setiap lagu yang dinyanyikan tadi berhasil membuat air mata ini mengalir dengan sendirinya.
Betapa Bapak dan Ibu Gembala berhasil mengetahui pergumulanku tanpa perlu kujadikan kesaksian di depan mimbar tadi.
.
.
.
Apalagi ketika sebait lagu itu kunyanyikan

Tetapi hendaklah kamu ramah seorang terhadap yang lain, penuh kasih mesra dan saling mengampuni, sebagaimana Allah di dalam Kristus telah mengampuni kamu. (Efesus 4:32) . . . Hari ini aku kembali menginjakkan kaki di ruangan itu, yaaaa, sebuah ruangan berukuran lebih kurang 5x5 meter di dalam kompleks Polres tempat aku mengabdikan hidupku setahun terakhir ini. . . . Aku ibadah kembali dengan nuansa yang sedikit berbeda dari yang biasa kulakukan di setiap mingguku. Kali ini aku bernyanyi, bertepuk tangan, dan berseru dengan suara nyaring memuji nama-Nya. . . Namun entah mengapa, setiap lagu yang dinyanyikan tadi berhasil membuat air mata ini mengalir dengan sendirinya. Betapa Bapak dan Ibu Gembala berhasil mengetahui pergumulanku tanpa perlu kujadikan kesaksian di depan mimbar tadi. . . . Apalagi ketika sebait lagu itu kunyanyikan "Betapa besar kasih pengampunan-Mu Tuhan, tak Kau pandang hina hati yang hancur. Ku berterima kasih kepada-Mu ya Tuhan, pengampunan yang Kau beri pulihkanku." . . . Ternyata benar, sakit hati ku selama ini, sulitnya aku bangkit dari keterpurukanku selama ini, adalah karena aku belum mengampuninya. . . Aku masih merasa tidak terima dengan kenyataan pahit yang menimpaku. Aku masih tidak terima semua perlakuannya kepadaku. I'm in denial. . . Dan sebab itu, aku kehilangan damai sejahtera. Aku kehilangan suka cita. Aku kehilangan kebahagiaan. . . . Akhirnya, selama ibadah tadi, aku bertekad di dalam hatiku, aku akan mengampuninya. Aku akan mengampuni segala yang diperbuatnya kepadaku. Aku akan mengampuni semuanya. . . . Dan semoga dengan pengampunan ini, damai sejahtera dan sukacita kembali menyelimuti hatiku. Amin. 😇 . . #moveon #moveup #goodbye #deletesoon

18 likes - 18 comments
‏You embark on the journies of life with the passion to turn a beloved dream into reality. However, in the middle of the road, it is other things that help you surpass the harsh hours. It could be a heartwarming memory, a smile, or a moment of true comfort that moves you on...
#moveon #dream #liferoad #relax #portrait #abitexhausted

‏You embark on the journies of life with the passion to turn a beloved dream into reality. However, in the middle of the road, it is other things that help you surpass the harsh hours. It could be a heartwarming memory, a smile, or a moment of true comfort that moves you on... #moveon #dream #liferoad #relax #portrait #abitexhausted

64 likes - 64 comments

7 likes - 7 comments
Dia @jokowi kerja untuk kita #indonesia .
.
Kata Ketum @partaiperindo @hary.tanoesoedibjo move on, lur, karena kita berhak sukses seperti pakdhe supaya #indonesiajuara #Indonesiaku Maju.
.
Yang penting woles, #keepcalm and #moveon .
Lebih penting lagi #istiqomah dan jangan berhenti memohon kepada Allah SWT. Insyaa Alloh. Aaamiiin.
.
Kalau mau nonton lengkap buka channel @officialinewstv di youTube ya.
.
#semaranghits #semarang #seputarsemarang #kendal #salatiga #jawatengah #Jateng #SN #syafrilnasution #perindo

Dia @jokowi kerja untuk kita #indonesia . . Kata Ketum @partaiperindo @hary.tanoesoedibjo move on, lur, karena kita berhak sukses seperti pakdhe supaya #indonesiajuara #Indonesiaku Maju. . Yang penting woles, #keepcalm and #moveon . Lebih penting lagi #istiqomah dan jangan berhenti memohon kepada Allah SWT. Insyaa Alloh. Aaamiiin. . Kalau mau nonton lengkap buka channel @officialinewstv di youTube ya. . #semaranghits #semarang #seputarsemarang #kendal #salatiga #jawatengah #Jateng #SN #syafrilnasution #perindo

13 likes - 13 comments
❤Con mi washo pulento poderoso regaloneandonos unos dias post aniversario numero 5. 😆
¡Contigo aquí y en la quebrá del ají! Eres una persona maravillosa, un luchador, un guerrero, un samurai (😊). Puro y bueno como pocos lo son. Te amo siempre siempre! Me llenas el corazón y el alma... mi amor, mi amante, complice y compañero....¡Que siga la aventura que queda mucho camino por recorrer, lugares que conocer, amaneceres y atardeceres por contemplar juntos, rusos blancos que disfrutar en la playa mientras Arya capea olas y hace hoyos en la arena (😂😂), amor por entregarnos y vida por vivir a concho! ¡Eres el mejor! 😍
¡La clásica foto a potope queda pendiente! 😂 ¡Jag älskar dig!! ❤❤❤❤❤
#love #us3 #dog #doglover #chileandog #quiltro #misamores #wanderlust #newlife #koru #españa #spain #sevilla #arte #urbanart #goodtimes #❤ #moveon #familia  #elmejor #sidoniatapas

❤Con mi washo pulento poderoso regaloneandonos unos dias post aniversario numero 5. 😆 ¡Contigo aquí y en la quebrá del ají! Eres una persona maravillosa, un luchador, un guerrero, un samurai (😊). Puro y bueno como pocos lo son. Te amo siempre siempre! Me llenas el corazón y el alma... mi amor, mi amante, complice y compañero....¡Que siga la aventura que queda mucho camino por recorrer, lugares que conocer, amaneceres y atardeceres por contemplar juntos, rusos blancos que disfrutar en la playa mientras Arya capea olas y hace hoyos en la arena (😂😂), amor por entregarnos y vida por vivir a concho! ¡Eres el mejor! 😍 ¡La clásica foto a potope queda pendiente! 😂 ¡Jag älskar dig!! ❤❤❤❤❤ #love #us3 #dog #doglover #chileandog #quiltro #misamores #wanderlust #newlife #koru #españa #spain #sevilla #arte #urbanart #goodtimes #❤ #moveon #familia #elmejor #sidoniatapas

9 likes - 9 comments
Trivia: Mila Kunis and Kristen Bell co-star again in Bad Moms (2016) and A Bad Moms Christmas (2017)
#MilaKunis in #ForgettigSarahMarshall #2008
Character: #RachelJansen
Director: #NicholasStoller
Writer: #JasonSegel
Genre: #Comedy #Drama #Romance
•
#Hawaii #MoveOn #KristenBell #Funny #Movie #NowWatching #Movies #Cinema #MovieTime #tmvphts #tmvphtsforgettingsarahmarshall

Trivia: Mila Kunis and Kristen Bell co-star again in Bad Moms (2016) and A Bad Moms Christmas (2017) #MilaKunis in #ForgettigSarahMarshall #2008 Character: #RachelJansen Director: #NicholasStoller Writer: #JasonSegel Genre: #Comedy #Drama #Romance #Hawaii #MoveOn #KristenBell #Funny #Movie #NowWatching #Movies #Cinema #MovieTime #tmvphts #tmvphtsforgettingsarahmarshall

9 likes - 9 comments
TAG SOMEONE
Move on.

#Quotes #positivequotes #moveon #goodmorning

TAG SOMEONE Move on. #Quotes #positivequotes #moveon #goodmorning

1827 likes - 1827 comments
#SometimesYouGottaLaughAtLife..you're still standing and still strong #moveon

#SometimesYouGottaLaughAtLife..you're still standing and still strong #moveon

0 likes - 0 comments
N-POWERED MOMENT: Are you flexible? 
Flexibility is a word that isn't only pertinent to the world of fitness, but it's also a word pertinent to everyday life! 
A lack of flexibility can ruin your business, your relationships and your personal growth! 
If you're feeling a little stiff lately, maybe it's time to work on your flexibility! Do you agree? 
#flexibilty #stretch# inspiration# personal growth #moveon #successquotes #bossbitch #yoga #breath #built #entrepreneur #onlinebusiness

N-POWERED MOMENT: Are you flexible? Flexibility is a word that isn't only pertinent to the world of fitness, but it's also a word pertinent to everyday life! A lack of flexibility can ruin your business, your relationships and your personal growth! If you're feeling a little stiff lately, maybe it's time to work on your flexibility! Do you agree? #flexibilty #stretch # inspiration# personal growth #moveon #successquotes #bossbitch #yoga #breath #built #entrepreneur #onlinebusiness

10 likes - 10 comments
One day all the crowd will look at me!!!
#confident #Dream #Learn #Moveon

One day all the crowd will look at me!!! #confident #Dream #Learn #Moveon

6 likes - 6 comments
…Because maybe…they’re…lying? What are the GOP and Kavanagh afraid of? What are they hiding? The GOP is claiming political high ground on this—but it’s a trap… It’s not the “Clarence Thomas 80’s & 90’s”—it’s the age of #metoo. They are not now merely battling Democrats, but women as a whole, as well. Particularly woman after woman, after woman... whose credibility in cases of sexual misconduct and assault has been, and still is casually called into question by our society. Good luck with that! There is still time for them to do what's right for our country… and not just what’s right for their party. No matter what happens—the voters are watching… a majority of which, are women… #Resist. Insist... No vote on a new SCOTUS judge until the voters vote! To save #America as we know it, we must end the #Republican protection and enabling of the unindicted co-conspirator in the oval office: #illegitimate #failingpresident #DonaldTrump. Election Day is Nov. 6, 2018... REGISTER! #VOTE! Don’t stay silent. Know what people in office are planning for your life. And ladies, for your bodies. ——> YOUR VOTE MATTERS! Though he lost the popular vote to #HillaryClinton, Donald Trump owes his victory in the Electoral College to three states he won by the smallest number of votes: Pennsylvania, Wisconsin, and Michigan. So it's fair to say that the 2016 presidential election was decided by about 77,000 votes out of than 136 million ballots cast. According to the final tallies, Trump won Pennsylvania by 0.7 percentage points (44,292 votes), Wisconsin by 0.7 points (22,748 votes), Michigan by 0.2 points (10,704 votes). Three key states—all lost by less than 1% each. It’s math… if we all get out and vote… we can start to end the crazy…  Investigate… #Trump #Russia #WashingtonDC #LoveTrumpsHate #DumpTrump #NeverTrump #MSNBC #CNN #FOXNEWS #MoveOn #trumpprotest #NotMyPresident #politics #journalism #indivisible #MAGA #makeamericagreatagain  #plannedparenthood #womensmarch #crazytown

…Because maybe…they’re…lying? What are the GOP and Kavanagh afraid of? What are they hiding? The GOP is claiming political high ground on this—but it’s a trap… It’s not the “Clarence Thomas 80’s & 90’s”—it’s the age of #metoo. They are not now merely battling Democrats, but women as a whole, as well. Particularly woman after woman, after woman... whose credibility in cases of sexual misconduct and assault has been, and still is casually called into question by our society. Good luck with that! There is still time for them to do what's right for our country… and not just what’s right for their party. No matter what happens—the voters are watching… a majority of which, are women… #Resist. Insist... No vote on a new SCOTUS judge until the voters vote! To save #America as we know it, we must end the #Republican protection and enabling of the unindicted co-conspirator in the oval office: #illegitimate #failingpresident #DonaldTrump. Election Day is Nov. 6, 2018... REGISTER! #VOTE! Don’t stay silent. Know what people in office are planning for your life. And ladies, for your bodies. ——> YOUR VOTE MATTERS! Though he lost the popular vote to #HillaryClinton, Donald Trump owes his victory in the Electoral College to three states he won by the smallest number of votes: Pennsylvania, Wisconsin, and Michigan. So it's fair to say that the 2016 presidential election was decided by about 77,000 votes out of than 136 million ballots cast. According to the final tallies, Trump won Pennsylvania by 0.7 percentage points (44,292 votes), Wisconsin by 0.7 points (22,748 votes), Michigan by 0.2 points (10,704 votes). Three key states—all lost by less than 1% each. It’s math… if we all get out and vote… we can start to end the crazy… Investigate… #Trump #Russia #WashingtonDC #LoveTrumpsHate #DumpTrump #NeverTrump #MSNBC #CNN #FOXNEWS #MoveOn #trumpprotest #NotMyPresident #politics #journalism #indivisible #MAGA #makeamericagreatagain #plannedparenthood #womensmarch #crazytown

5 likes - 5 comments
Let them go. Bye bye 👋 don’t turn back #seasonalpeople #temporarypeople #moveon #letgo #madea #tylerperry #relationships #sunday #goodbye #Repost @_rumaire with @get_repost
・・・
When you get schooled on #selflove and #mattersoftheheart from @tylerperry this is some solid advice.

Sometimes it best to just let go of all that baggage. 
#selfcleaning #loveyourself #appreciateyou #tylerperry #madea #simplymoy

Let them go. Bye bye 👋 don’t turn back #seasonalpeople #temporarypeople #moveon #letgo #madea #tylerperry #relationships #sunday #goodbye #Repost @_rumaire with @get_repost ・・・ When you get schooled on #selflove and #mattersoftheheart from @tylerperry this is some solid advice. Sometimes it best to just let go of all that baggage. #selfcleaning #loveyourself #appreciateyou #tylerperry #madea #simplymoy

0 likes - 0 comments
Sekarang lo nyeselkan mutusin gue, lo yang ambil keputusan waktu pacaran tuk mutusin gueee♥
#younglex #mantan #moveon #cowopekanbaru #anakhitspku #followforfollowback #attahalilintarhabit #jomblo

Sekarang lo nyeselkan mutusin gue, lo yang ambil keputusan waktu pacaran tuk mutusin gueee♥ #younglex #mantan #moveon #cowopekanbaru #anakhitspku #followforfollowback #attahalilintarhabit #jomblo

1 likes - 1 comments
Hurts but its true. 
#moveon.. #🖤🥀

Hurts but its true. #moveon.. #🖤🥀

11 likes - 11 comments
❤️🍂🧡🍁💛🌿

❤️🍂🧡🍁💛🌿

3 likes - 3 comments
✨The only thing constant in LIFE IS CHANGE. 🍁 🍂 
_
Quite often we come to points in our lives that halt us–where our career does not satisfy us, life emotionally challenges us, or we realize that certain people we spend time with do not align with our needs or beliefs.
_
Yet, for most it is very hard to make changes in their lives. It is that unknown path that causes us to hold on to:
_
The skills we already have
The company we keep
The surroundings we are familiar with
The bad habits and routines 
The memories that remind us of our past failures
_
We find comfort in the known even if it is painful. Why?
_
 That pain has become a part of who you are. You are FAMILIAR with it. You are emotionally attached and it can be sad to let go of large parts of our lives. To help cope with this, take some time to honor the places these aspects of your life have held. Find something that resonates with you, where you can hold space for this and find closure for it. 
_Letting go means releasing what you have and trusting that great things will come to fill the void. Whenever we put in the work to let go of what’s not serving us, the UNIVERSE will conspire to bring in something even more wonderful. Have FAITH. ✨ -💙- Heather 
#lifecoach #letgo #climbing #training #hope #faith #healthylifestyle #fall #seasons #love #selfhelp #universe #hike #release #motivationalquotes #traveling #path #fallleaves #believeinyourself #colors #womenempowerment #coach #moveon #selfesteem

✨The only thing constant in LIFE IS CHANGE. 🍁 🍂 _ Quite often we come to points in our lives that halt us–where our career does not satisfy us, life emotionally challenges us, or we realize that certain people we spend time with do not align with our needs or beliefs. _ Yet, for most it is very hard to make changes in their lives. It is that unknown path that causes us to hold on to: _ The skills we already have The company we keep The surroundings we are familiar with The bad habits and routines The memories that remind us of our past failures _ We find comfort in the known even if it is painful. Why? _ That pain has become a part of who you are. You are FAMILIAR with it. You are emotionally attached and it can be sad to let go of large parts of our lives. To help cope with this, take some time to honor the places these aspects of your life have held. Find something that resonates with you, where you can hold space for this and find closure for it. _Letting go means releasing what you have and trusting that great things will come to fill the void. Whenever we put in the work to let go of what’s not serving us, the UNIVERSE will conspire to bring in something even more wonderful. Have FAITH. ✨ -💙- Heather #lifecoach #letgo #climbing #training #hope #faith #healthylifestyle #fall #seasons #love #selfhelp #universe #hike #release #motivationalquotes #traveling #path #fallleaves #believeinyourself #colors #womenempowerment #coach #moveon #selfesteem

8 likes - 8 comments
Doa buat #moveon banget nih❤

Doa buat #moveon banget nih❤

1 likes - 1 comments