👈 #keepsupporting 🚩🚩
✅ 📳DM Us Your Pics 📥

_________ @iluvharyana _________
__❤
🌟Turn on post notifications ⤴❤
🌟 _________________#haryana #shoutout @beingmohitchahar ________________
👉 SHOUTOUT - RULES 👈 Only HD pics ☑♛ picoftheday 👌 
#Hissar #Jhajjar #Jind #Kaithal #KarnaL #Kurukshetra #Mahendragarh #Mewat #Panchkula #Punjabi #Singh #Kaur #Sardari #Punjab #Jatt #Shoutout#Amritsar #Jalandhar #Ludhiana #Chandigarh #Mohalli#Bathinda #Patiala #ammyvirk #diljitdosanjh #ranjitbawa#Punjabisinger 👉🏻@iluvharyana 📥
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
⤵ Instagram Photos | videos | post

👈 🚩🚩 ✅ 📳DM Us Your Pics 📥 
_________  _________
__❤ 🌟Turn on post notifications ⤴❤ 🌟 _________________ ________________
👉 SHOUTOUT - RULES 👈 Only HD pics ☑♛ picoftheday 👌 
 👉🏻 📥 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
⤵

3 likes - 0 comments
@dumalla.point 🙏 waheguru ji ka khalsa waheguru ji ki fateh 🙏.
👌In pic Sardar - 
@dumalla.point 🌹please support this page 🌷 Like & Share #WaheguruJi (ਪੇਜ ਨੂੰ ਲਾਇਕ ਅਤੇ ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ @dumalla.point )
@dumalla.point
Follow Admin -  @sukhpreetsingh8191
Upload only Stylish HD pics without editing. Please wait after sending pic Page Admin👳‍♀@sukhpreetsingh8191
Follow Other Pages
@sukhpreetsingh8191
@dumalla.point
@dumalaandturbanlovers
@sikhland
@dumalla_queens
{ Follow Admin }
@sukhpreetsingh8191
#ghaint #punjabi #munde #beard #singh #kaur #sardar #dumalla #sikh Instagram Photos | videos | post

🙏 waheguru ji ka khalsa waheguru ji ki fateh 🙏. 👌In pic Sardar - 🌹please support this page 🌷 Like & Share (ਪੇਜ ਨੂੰ ਲਾਇਕ ਅਤੇ ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ ) Follow Admin -  Upload only Stylish HD pics without editing. Please wait after sending pic Page Admin👳‍♀ Follow Other Pages { Follow Admin }

8 likes - 0 comments
🇵 🇷 🇴 🇲 🇴 🇹 🇪 👇
🇸 🇮 🇰 🇭 🇮 🇸 🇲 👇FOLLOW👉👉@GURBANITIMELINE .
☬ ੲਿਕ ਵਾਰ ਵਾਹਿਗਰੂ ਜੀ ਜਰੁਰ ਲਿਖੋ ਜੀ ਤੇ ਜਪੋ ਜੀ।।☬ ੴ
..
..
Shared By👉 @OFFICIAL_DEEP_SINGH
.
Add me on Snapchat 👻 Deep_hk143 👻 .
.
..
Check our Pages👇
☬☬ @GurbaniTimeline ☬☬
☬☬ @Sikhi_timeline ☬☬
☬☬ @patialashahi_gabru ☬☬
☬☬ @shrihemkuntsahib ☬☬
☬☬ @sridarbarsahib ☬☬
☬☬ @just_punjabis ☬☬
..
👉|| ~ These photos which we are posting of guru sahiban's are just imagination
This is just our believe how our guru's look like, So I request you all please Do path and believe in Sri Guru Granth Sahib Ji Maharaj.  Historical ,  Gurudwaras ,Places ,etc are Real.
Destination For Learning & Spreading Good Thoughts ~|| 👈 .. ..
..
...
#gurbani #AttPersonality
#sahibzade #sikhi
#turbanking #gurbani
#gurbanitimeline
#sridarbarsahib #patialashahi #singh
#kaur #sardari #punjab
#patialashahipagg
#instagood #dastar #Art
#amritsar #Jalandhar #pencil
#Chandigarh #parshad #sikhism
#Patiala #shrihemkuntsahib #gurugranthsahib
#repost #pagg #sardar #waheguru #punjabi
. __________________________________
ਨੋਟ👉 ਜੇ ਤੂਹਾਨੂ ਸਾਡਾ ਪੇਜ ਵਦਿਅਾ ਲਗੇਂ ਤਾ STORY ਯਾ POST  ਪਾ ਕੇ SPPORT ਜਰੁਰ ਕਰਯੋਂ ਜੀ ।। Instagram Photos | videos | post

🇵 🇷 🇴 🇲 🇴 🇹 🇪 👇 🇸 🇮 🇰 🇭 🇮 🇸 🇲 👇FOLLOW👉👉 . ☬ ੲਿਕ ਵਾਰ ਵਾਹਿਗਰੂ ਜੀ ਜਰੁਰ ਲਿਖੋ ਜੀ ਤੇ ਜਪੋ ਜੀ।।☬ ੴ .. .. Shared By👉 . Add me on Snapchat 👻 Deep_hk143 👻 . . .. Check our Pages👇 ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ .. 👉|| ~ These photos which we are posting of guru sahiban's are just imagination This is just our believe how our guru's look like, So I request you all please Do path and believe in Sri Guru Granth Sahib Ji Maharaj. Historical , Gurudwaras ,Places ,etc are Real. Destination For Learning & Spreading Good Thoughts ~|| 👈 .. .. .. ... . __________________________________ ਨੋਟ👉 ਜੇ ਤੂਹਾਨੂ ਸਾਡਾ ਪੇਜ ਵਦਿਅਾ ਲਗੇਂ ਤਾ STORY ਯਾ POST ਪਾ ਕੇ SPPORT ਜਰੁਰ ਕਰਯੋਂ ਜੀ ।।

336 likes - 49 comments
☢☢
(ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ)☞☞ @attpunjabizzz
______👇Follow Admin👇_______
_______ @punjabi_latest_updates  ______
SHOOTOUT RULES >Follow Admin. Upload only HD & Stylish pics .plz wait after sending pic🙏
__________________________________________________
➡️ @attpunjabizzz
➡️ @jattwaad.clicks
➡ @jatts_dhakk
➡ @nidhhiagerwal_fan
__________________________________________________ 
#attpunjabizzz #jattwaadclicks #jatts_dhakk - #omg #punjab #sardari #mohali #gym #india#khalsa #waheguru #punjabimedia #darbarsahib #jatt #sikh #punjabi #singh #delhi#amritsar #jalandhar #ludhiana #bathinda #patiala#chandigarh #kaur #amazing #patialashahi#waheguruji #haryana #repost 
ਨੋਟ : ਜੇ ਤੁਹਾਨੂੰ ਸਾਡਾ ਪੇਜ਼ ਵੱਧਿਆ ਲਗਿਆ ਤਾਂ ਸਪੋਟ & ਸ਼ੇਅਰ ਜ਼ਰੂਰ ਕਰੋ ਜੀ 🙏🙏 Instagram Photos | videos | post

☢☢ (ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ)☞☞ ______👇Follow Admin👇_______ _______ ______ SHOOTOUT RULES >Follow Admin. Upload only HD & Stylish pics .plz wait after sending pic🙏 __________________________________________________ ➡️ ➡️ __________________________________________________ ਨੋਟ : ਜੇ ਤੁਹਾਨੂੰ ਸਾਡਾ ਪੇਜ਼ ਵੱਧਿਆ ਲਗਿਆ ਤਾਂ ਸਪੋਟ & ਸ਼ੇਅਰ ਜ਼ਰੂਰ ਕਰੋ ਜੀ 🙏🙏

3 likes - 0 comments
You can kill a man but you can't kill his faith ... he leave the land with immortality. He will forever remain an Immortal Warrior ⚔️ New drop coming tonight ⚔️ Instagram Photos | videos | post

You can kill a man but you can't kill his faith ... he leave the land with immortality. He will forever remain an Immortal Warrior ⚔️ New drop coming tonight ⚔️

5 likes - 1 comments
بسم الله الرحمن الرحيم 
اسلم عليكم ورحمة الله وبركاته 
Akhirnya habis gak aku baca buku ni 🤣. Ni buku kedua yang aku baca dalam tempoh masa kurang daripada seminggu dari hari yang dibeli.

So isi kandungan buku ni menceritakan sejarah perkembangan agama Sikh yang lahir atas idea Guru Nanak yang mahu melihat suatu agama yang menghapuskan sistem kasta yang wujud di India. Tahukah korang ada dakwaan yang menyatakan bahawa Guru Nanak pernah melakukan Haji ke Makkah Al Mukarammah dan menziarahi Madinah Al-Munawarah 😱😱. Banyak lagi info menarik yang korang boleh dapati dari buku ni mengenai agama yang dikenali dengan penampilan berserban dan berjanggut lebat ni. Di sini aku tampilkan lagi info2 menarik mengenai Sikh yang dinyatakan oleh penulis dalam bukunya ini. 
1. Sikh tak boleh makan daging binatang yang disembelih oleh umat Islam. 
2. Bila korang dengar nama

بسم الله الرحمن الرحيم اسلم عليكم ورحمة الله وبركاته Akhirnya habis gak aku baca buku ni 🤣. Ni buku kedua yang aku baca dalam tempoh masa kurang daripada seminggu dari hari yang dibeli. So isi kandungan buku ni menceritakan sejarah perkembangan agama Sikh yang lahir atas idea Guru Nanak yang mahu melihat suatu agama yang menghapuskan sistem kasta yang wujud di India. Tahukah korang ada dakwaan yang menyatakan bahawa Guru Nanak pernah melakukan Haji ke Makkah Al Mukarammah dan menziarahi Madinah Al-Munawarah 😱😱. Banyak lagi info menarik yang korang boleh dapati dari buku ni mengenai agama yang dikenali dengan penampilan berserban dan berjanggut lebat ni. Di sini aku tampilkan lagi info2 menarik mengenai Sikh yang dinyatakan oleh penulis dalam bukunya ini. 1. Sikh tak boleh makan daging binatang yang disembelih oleh umat Islam. 2. Bila korang dengar nama "Singh" atau "Kaur" pada nama kawan-kawan Sikh korang... Ianya membawa maksud Singa untuk makna Singh dan Puteri untuk makna Kaur. 3. Kaum lelaki Sikh tak boleh potong rambut. 4. Guru terakhir dalam Sikh adalah kitab mereka. 5. Agama Sikh adalah agama monotheism (percaya pada tuhan yang satu). Banyak lagi lah maklumat yang korang boleh dapat apabila membaca buku ni. Dan aku rasa buku ni amat sesuai dibaca oleh individu yang baru nak berjinak - jinak dengan ilmu perbandingan agama. Cuma macam biasa... Ada sesetengah ayat tu tergantung dan ada di antara ayat yang lain muncul secara tiba-tiba 😱😱😱😱 (team editor tolonglah buat semakan betul-betul). Tapi secara keseluruhannya aku puas hati membaca buku ni. Rate : ⭐⭐⭐⭐ Penulis : Aman Daiman Md. Zain Penerbit : Hijjaz Publishing | HR Publishing Tahun cetak : 2017

1 likes - 0 comments
@dumalla.point 🙏 waheguru ji ka khalsa waheguru ji ki fateh 🙏.
👌In pic Sardar - 
@dumalla.point 🌹please support this page 🌷 Like & Share #WaheguruJi (ਪੇਜ ਨੂੰ ਲਾਇਕ ਅਤੇ ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ @dumalla.point )
@dumalla.point
Follow Admin -  @sukhpreetsingh8191
Upload only Stylish HD pics without editing. Please wait after sending pic Page Admin👳‍♀@sukhpreetsingh8191
Follow Other Pages
@sukhpreetsingh8191
@dumalla.point
@dumalaandturbanlovers
@sikhland
@dumalla_queens
{ Follow Admin }
@sukhpreetsingh8191
#ghaint #punjabi #munde #beard #singh #kaur #sardar #dumalla #sikh Instagram Photos | videos | post

🙏 waheguru ji ka khalsa waheguru ji ki fateh 🙏. 👌In pic Sardar - 🌹please support this page 🌷 Like & Share (ਪੇਜ ਨੂੰ ਲਾਇਕ ਅਤੇ ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ ) Follow Admin -  Upload only Stylish HD pics without editing. Please wait after sending pic Page Admin👳‍♀ Follow Other Pages { Follow Admin }

20 likes - 0 comments
ਮੇਹਰਵਾਨ ਸਾਹਿਬ ਮੇਹਰਵਾਨ 
ਸਾਹਿਬ ਮੇਰਾ ਮੇਹਰਵਾਨ🙏🙏
#waheguru#singh# gurbani#
#shabad#darbarsahib#amrisar#sardar# Instagram Photos | videos | post

ਮੇਹਰਵਾਨ ਸਾਹਿਬ ਮੇਹਰਵਾਨ ਸਾਹਿਬ ਮੇਰਾ ਮੇਹਰਵਾਨ🙏🙏 # gurbani# #

1 likes - 0 comments
Photo ch 🎥 @officalpreetdhaliwal 
@@ 🚩SGGS khalsa college 26 🚩@@
@khalsian
@khalsian
@khalsian 
#chd 🍁🍁🍁🍁🗼🍁🍁🍁🍁#citco 
@@ 🔥💥🗼 #chandigarh 🗼💥🔥@@
@@ 🚩🚩🚩Khalsian forever 🚩🚩🚩@@
#khalsacollege 🚨🚨🚨🚨🚨#chandigarhians 
#khalsa #college #chandigarh #khalsian_forever #kaint #munde #kudiya #singh #kaur #sardari #forever #punjabi #chandigarhians #chd #citco #citybeautiful #khalsacollege .. Instagram Photos | videos | post

Photo ch 🎥 @@ 🚩SGGS khalsa college 26 🚩@@ 🍁🍁🍁🍁🗼🍁🍁🍁🍁 @@ 🔥💥🗼 🗼💥🔥@@ @@ 🚩🚩🚩Khalsian forever 🚩🚩🚩@@ 🚨🚨🚨🚨🚨 ..

16 likes - 0 comments
SHOOTOUT RULES >Follow page & Admin. Upload only HD & Stylish pics without editing. .  ______
. ______👇Follow Admin👇______ 
_______ @ITS_NITIIN  ______ 
____ @imharpreetmultani ______

_________________________________________________ Check our other pages -

______ @GHAINTT_SHOOT  ______
______ @Jattwaad.clicks  _______
______ @enddd_munde  _______
________ @allpunjabistar _________
_______ @pb_02_swagger  _________
________ @Turbanking  _________
_________  @_sardarz_  _________
_______  @Jattattitude  _________
_____ @patialashahipagg  _____
____  @Turbantherealcrown ____

_________________________________
__❤️🌟Turn on post notifications ⤴❤️🌟
__________________________________
👉 SHOUTOUT - RULES 👈 Only HD pics ☑️♛ picoftheday #ghaintt_shoot
#pindawala_shoot #enddd_punjabiz #welovelpunjab #turbanking #shaandaarbandee #pb_02_swagger  #panjabi #kaim_sardari_official #Punjabi #Singh #Kaur #Sardari #Punjab #PatialashahiPagg #enddd_shoot #Jatt #PollywoodShouts #punjabanz #Amritsar #Jalandhar #Ludhiana #Chandigarh #Mohalli #Bathinda #Patiala #ammyvirk #diljitdosanjh #ranjitbawa #its_nitiin
ਨੋਟ :- ਜੇ ਤੁਆਨੂੰ ਸਾਡਾ ਪੇਜ ਵਧੀਆ ਲੱਗੇ ਤਾਂ ਸ਼ੇਅਰ ਕਰਕੇ
 ਸਪੋਰਟ ਜਰੂਰ ਕਰੋ ਜੀ Instagram Photos | videos | post

SHOOTOUT RULES >Follow page & Admin. Upload only HD & Stylish pics without editing. . ______ . ______👇Follow Admin👇______ _______ ______ ____ ______ _________________________________________________ Check our other pages - ______ ______ ______ _______ ______ _______ ________ _________ _______ _________ ________ _________ _________ _________ _______ _________ _____ _____ ____ ____ _________________________________ __❤️🌟Turn on post notifications ⤴❤️🌟 __________________________________ 👉 SHOUTOUT - RULES 👈 Only HD pics ☑️♛ picoftheday ਨੋਟ :- ਜੇ ਤੁਆਨੂੰ ਸਾਡਾ ਪੇਜ ਵਧੀਆ ਲੱਗੇ ਤਾਂ ਸ਼ੇਅਰ ਕਰਕੇ ਸਪੋਰਟ ਜਰੂਰ ਕਰੋ ਜੀ

222 likes - 0 comments
ਫੋਟੋ ਵਿੱਚ @man_prit_ ☺
official Rules Follow Admin 🙏@13_dhariwal 🙏

SHOOTOUT RULES >Follow page & Admin. Upload only HD & Stylish pics without editing.plz wait after sending pic . ______👇Follow Admin👇______ __ @13_dhariwal #chandigarh #punjabi #munde #amritsar #turban #beard #lovers #singh #kaur #sardar #sardarniz #punjabi #couples #patialashahi #pagg #suit #pure #punjabanz #punjabi #virsa #sikh #fashion #swagg #style  #endddshoot  #instagood #punjab #patialashahi #patiala #delhi ਨੋਟ- ਜੇ ਸਾਡਾ ੲਿਹ page ਤੁਹਾਨੂੰ ਘੈਂਟ ਲਗੇ ਤਾ ਜਰੂਰ Share ਕਰੋ ।। Instagram Photos | videos | post

ਫੋਟੋ ਵਿੱਚ ☺ official Rules Follow Admin 🙏 🙏 SHOOTOUT RULES >Follow page & Admin. Upload only HD & Stylish pics without editing.plz wait after sending pic . ______👇Follow Admin👇______ __ ਨੋਟ- ਜੇ ਸਾਡਾ ੲਿਹ page ਤੁਹਾਨੂੰ ਘੈਂਟ ਲਗੇ ਤਾ ਜਰੂਰ Share ਕਰੋ ।।

39 likes - 1 comments
👈 #keepsupporting 🚩🚩
✅ 📳DM Us Your Pics 📥

_________ @iluvharyana _________
__❤
🌟Turn on post notifications ⤴❤
🌟 _________________#haryana #shoutout @beingmohitchahar ________________
👉 SHOUTOUT - RULES 👈 Only HD pics ☑♛ picoftheday 👌 
#Hissar #Jhajjar #Jind #Kaithal #KarnaL #Kurukshetra #Mahendragarh #Mewat #Panchkula #Punjabi #Singh #Kaur #Sardari #Punjab #Jatt #Shoutout#Amritsar #Jalandhar #Ludhiana #Chandigarh #Mohalli#Bathinda #Patiala #ammyvirk #diljitdosanjh #ranjitbawa#Punjabisinger 👉🏻@iluvharyana 📥
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
⤵ Instagram Photos | videos | post

👈 🚩🚩 ✅ 📳DM Us Your Pics 📥 
_________  _________
__❤ 🌟Turn on post notifications ⤴❤ 🌟 _________________ ________________
👉 SHOUTOUT - RULES 👈 Only HD pics ☑♛ picoftheday 👌 
 👉🏻 📥 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
⤵

3 likes - 0 comments
@dumalla.point 🙏 waheguru ji ka khalsa waheguru ji ki fateh 🙏.
👌In pic Sardar - 
@dumalla.point 🌹please support this page 🌷 Like & Share #WaheguruJi (ਪੇਜ ਨੂੰ ਲਾਇਕ ਅਤੇ ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ @dumalla.point )
@dumalla.point
Follow Admin -  @sukhpreetsingh8191
Upload only Stylish HD pics without editing. Please wait after sending pic Page Admin👳‍♀@sukhpreetsingh8191
Follow Other Pages
@sukhpreetsingh8191
@dumalla.point
@dumalaandturbanlovers
@sikhland
@dumalla_queens
{ Follow Admin }
@sukhpreetsingh8191
#ghaint #punjabi #munde #beard #singh #kaur #sardar #dumalla #sikh Instagram Photos | videos | post

🙏 waheguru ji ka khalsa waheguru ji ki fateh 🙏. 👌In pic Sardar - 🌹please support this page 🌷 Like & Share (ਪੇਜ ਨੂੰ ਲਾਇਕ ਅਤੇ ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ ) Follow Admin -  Upload only Stylish HD pics without editing. Please wait after sending pic Page Admin👳‍♀ Follow Other Pages { Follow Admin }

8 likes - 0 comments
🇵 🇷 🇴 🇲 🇴 🇹 🇪 👇
🇸 🇮 🇰 🇭 🇮 🇸 🇲 👇FOLLOW👉👉@GURBANITIMELINE .
☬ ੲਿਕ ਵਾਰ ਵਾਹਿਗਰੂ ਜੀ ਜਰੁਰ ਲਿਖੋ ਜੀ ਤੇ ਜਪੋ ਜੀ।।☬ ੴ
..
..
Shared By👉 @OFFICIAL_DEEP_SINGH
.
Add me on Snapchat 👻 Deep_hk143 👻 .
.
..
Check our Pages👇
☬☬ @GurbaniTimeline ☬☬
☬☬ @Sikhi_timeline ☬☬
☬☬ @patialashahi_gabru ☬☬
☬☬ @shrihemkuntsahib ☬☬
☬☬ @sridarbarsahib ☬☬
☬☬ @just_punjabis ☬☬
..
👉|| ~ These photos which we are posting of guru sahiban's are just imagination
This is just our believe how our guru's look like, So I request you all please Do path and believe in Sri Guru Granth Sahib Ji Maharaj.  Historical ,  Gurudwaras ,Places ,etc are Real.
Destination For Learning & Spreading Good Thoughts ~|| 👈 .. ..
..
...
#gurbani #AttPersonality
#sahibzade #sikhi
#turbanking #gurbani
#gurbanitimeline
#sridarbarsahib #patialashahi #singh
#kaur #sardari #punjab
#patialashahipagg
#instagood #dastar #Art
#amritsar #Jalandhar #pencil
#Chandigarh #parshad #sikhism
#Patiala #shrihemkuntsahib #gurugranthsahib
#repost #pagg #sardar #waheguru #punjabi
. __________________________________
ਨੋਟ👉 ਜੇ ਤੂਹਾਨੂ ਸਾਡਾ ਪੇਜ ਵਦਿਅਾ ਲਗੇਂ ਤਾ STORY ਯਾ POST  ਪਾ ਕੇ SPPORT ਜਰੁਰ ਕਰਯੋਂ ਜੀ ।। Instagram Photos | videos | post

🇵 🇷 🇴 🇲 🇴 🇹 🇪 👇 🇸 🇮 🇰 🇭 🇮 🇸 🇲 👇FOLLOW👉👉 . ☬ ੲਿਕ ਵਾਰ ਵਾਹਿਗਰੂ ਜੀ ਜਰੁਰ ਲਿਖੋ ਜੀ ਤੇ ਜਪੋ ਜੀ।।☬ ੴ .. .. Shared By👉 . Add me on Snapchat 👻 Deep_hk143 👻 . . .. Check our Pages👇 ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ ☬☬ .. 👉|| ~ These photos which we are posting of guru sahiban's are just imagination This is just our believe how our guru's look like, So I request you all please Do path and believe in Sri Guru Granth Sahib Ji Maharaj. Historical , Gurudwaras ,Places ,etc are Real. Destination For Learning & Spreading Good Thoughts ~|| 👈 .. .. .. ... . __________________________________ ਨੋਟ👉 ਜੇ ਤੂਹਾਨੂ ਸਾਡਾ ਪੇਜ ਵਦਿਅਾ ਲਗੇਂ ਤਾ STORY ਯਾ POST ਪਾ ਕੇ SPPORT ਜਰੁਰ ਕਰਯੋਂ ਜੀ ।।

336 likes - 49 comments
☢☢
(ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ)☞☞ @attpunjabizzz
______👇Follow Admin👇_______
_______ @punjabi_latest_updates  ______
SHOOTOUT RULES >Follow Admin. Upload only HD & Stylish pics .plz wait after sending pic🙏
__________________________________________________
➡️ @attpunjabizzz
➡️ @jattwaad.clicks
➡ @jatts_dhakk
➡ @nidhhiagerwal_fan
__________________________________________________ 
#attpunjabizzz #jattwaadclicks #jatts_dhakk - #omg #punjab #sardari #mohali #gym #india#khalsa #waheguru #punjabimedia #darbarsahib #jatt #sikh #punjabi #singh #delhi#amritsar #jalandhar #ludhiana #bathinda #patiala#chandigarh #kaur #amazing #patialashahi#waheguruji #haryana #repost 
ਨੋਟ : ਜੇ ਤੁਹਾਨੂੰ ਸਾਡਾ ਪੇਜ਼ ਵੱਧਿਆ ਲਗਿਆ ਤਾਂ ਸਪੋਟ & ਸ਼ੇਅਰ ਜ਼ਰੂਰ ਕਰੋ ਜੀ 🙏🙏 Instagram Photos | videos | post

☢☢ (ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ)☞☞ ______👇Follow Admin👇_______ _______ ______ SHOOTOUT RULES >Follow Admin. Upload only HD & Stylish pics .plz wait after sending pic🙏 __________________________________________________ ➡️ ➡️ __________________________________________________ ਨੋਟ : ਜੇ ਤੁਹਾਨੂੰ ਸਾਡਾ ਪੇਜ਼ ਵੱਧਿਆ ਲਗਿਆ ਤਾਂ ਸਪੋਟ & ਸ਼ੇਅਰ ਜ਼ਰੂਰ ਕਰੋ ਜੀ 🙏🙏

3 likes - 0 comments
You can kill a man but you can't kill his faith ... he leave the land with immortality. He will forever remain an Immortal Warrior ⚔️ New drop coming tonight ⚔️ Instagram Photos | videos | post

You can kill a man but you can't kill his faith ... he leave the land with immortality. He will forever remain an Immortal Warrior ⚔️ New drop coming tonight ⚔️

5 likes - 1 comments
بسم الله الرحمن الرحيم 
اسلم عليكم ورحمة الله وبركاته 
Akhirnya habis gak aku baca buku ni 🤣. Ni buku kedua yang aku baca dalam tempoh masa kurang daripada seminggu dari hari yang dibeli.

So isi kandungan buku ni menceritakan sejarah perkembangan agama Sikh yang lahir atas idea Guru Nanak yang mahu melihat suatu agama yang menghapuskan sistem kasta yang wujud di India. Tahukah korang ada dakwaan yang menyatakan bahawa Guru Nanak pernah melakukan Haji ke Makkah Al Mukarammah dan menziarahi Madinah Al-Munawarah 😱😱. Banyak lagi info menarik yang korang boleh dapati dari buku ni mengenai agama yang dikenali dengan penampilan berserban dan berjanggut lebat ni. Di sini aku tampilkan lagi info2 menarik mengenai Sikh yang dinyatakan oleh penulis dalam bukunya ini. 
1. Sikh tak boleh makan daging binatang yang disembelih oleh umat Islam. 
2. Bila korang dengar nama

بسم الله الرحمن الرحيم اسلم عليكم ورحمة الله وبركاته Akhirnya habis gak aku baca buku ni 🤣. Ni buku kedua yang aku baca dalam tempoh masa kurang daripada seminggu dari hari yang dibeli. So isi kandungan buku ni menceritakan sejarah perkembangan agama Sikh yang lahir atas idea Guru Nanak yang mahu melihat suatu agama yang menghapuskan sistem kasta yang wujud di India. Tahukah korang ada dakwaan yang menyatakan bahawa Guru Nanak pernah melakukan Haji ke Makkah Al Mukarammah dan menziarahi Madinah Al-Munawarah 😱😱. Banyak lagi info menarik yang korang boleh dapati dari buku ni mengenai agama yang dikenali dengan penampilan berserban dan berjanggut lebat ni. Di sini aku tampilkan lagi info2 menarik mengenai Sikh yang dinyatakan oleh penulis dalam bukunya ini. 1. Sikh tak boleh makan daging binatang yang disembelih oleh umat Islam. 2. Bila korang dengar nama "Singh" atau "Kaur" pada nama kawan-kawan Sikh korang... Ianya membawa maksud Singa untuk makna Singh dan Puteri untuk makna Kaur. 3. Kaum lelaki Sikh tak boleh potong rambut. 4. Guru terakhir dalam Sikh adalah kitab mereka. 5. Agama Sikh adalah agama monotheism (percaya pada tuhan yang satu). Banyak lagi lah maklumat yang korang boleh dapat apabila membaca buku ni. Dan aku rasa buku ni amat sesuai dibaca oleh individu yang baru nak berjinak - jinak dengan ilmu perbandingan agama. Cuma macam biasa... Ada sesetengah ayat tu tergantung dan ada di antara ayat yang lain muncul secara tiba-tiba 😱😱😱😱 (team editor tolonglah buat semakan betul-betul). Tapi secara keseluruhannya aku puas hati membaca buku ni. Rate : ⭐⭐⭐⭐ Penulis : Aman Daiman Md. Zain Penerbit : Hijjaz Publishing | HR Publishing Tahun cetak : 2017

1 likes - 0 comments
@dumalla.point 🙏 waheguru ji ka khalsa waheguru ji ki fateh 🙏.
👌In pic Sardar - 
@dumalla.point 🌹please support this page 🌷 Like & Share #WaheguruJi (ਪੇਜ ਨੂੰ ਲਾਇਕ ਅਤੇ ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ @dumalla.point )
@dumalla.point
Follow Admin -  @sukhpreetsingh8191
Upload only Stylish HD pics without editing. Please wait after sending pic Page Admin👳‍♀@sukhpreetsingh8191
Follow Other Pages
@sukhpreetsingh8191
@dumalla.point
@dumalaandturbanlovers
@sikhland
@dumalla_queens
{ Follow Admin }
@sukhpreetsingh8191
#ghaint #punjabi #munde #beard #singh #kaur #sardar #dumalla #sikh Instagram Photos | videos | post

🙏 waheguru ji ka khalsa waheguru ji ki fateh 🙏. 👌In pic Sardar - 🌹please support this page 🌷 Like & Share (ਪੇਜ ਨੂੰ ਲਾਇਕ ਅਤੇ ਫੋਲੋ ਕਰੋ ਜੀ ) Follow Admin -  Upload only Stylish HD pics without editing. Please wait after sending pic Page Admin👳‍♀ Follow Other Pages { Follow Admin }

20 likes - 0 comments
ਮੇਹਰਵਾਨ ਸਾਹਿਬ ਮੇਹਰਵਾਨ 
ਸਾਹਿਬ ਮੇਰਾ ਮੇਹਰਵਾਨ🙏🙏
#waheguru#singh# gurbani#
#shabad#darbarsahib#amrisar#sardar# Instagram Photos | videos | post

ਮੇਹਰਵਾਨ ਸਾਹਿਬ ਮੇਹਰਵਾਨ ਸਾਹਿਬ ਮੇਰਾ ਮੇਹਰਵਾਨ🙏🙏 # gurbani# #

1 likes - 0 comments
Photo ch 🎥 @officalpreetdhaliwal 
@@ 🚩SGGS khalsa college 26 🚩@@
@khalsian
@khalsian
@khalsian 
#chd 🍁🍁🍁🍁🗼🍁🍁🍁🍁#citco 
@@ 🔥💥🗼 #chandigarh 🗼💥🔥@@
@@ 🚩🚩🚩Khalsian forever 🚩🚩🚩@@
#khalsacollege 🚨🚨🚨🚨🚨#chandigarhians 
#khalsa #college #chandigarh #khalsian_forever #kaint #munde #kudiya #singh #kaur #sardari #forever #punjabi #chandigarhians #chd #citco #citybeautiful #khalsacollege .. Instagram Photos | videos | post

Photo ch 🎥 @@ 🚩SGGS khalsa college 26 🚩@@ 🍁🍁🍁🍁🗼🍁🍁🍁🍁 @@ 🔥💥🗼 🗼💥🔥@@ @@ 🚩🚩🚩Khalsian forever 🚩🚩🚩@@ 🚨🚨🚨🚨🚨 ..

16 likes - 0 comments
SHOOTOUT RULES >Follow page & Admin. Upload only HD & Stylish pics without editing. .  ______
. ______👇Follow Admin👇______ 
_______ @ITS_NITIIN  ______ 
____ @imharpreetmultani ______

_________________________________________________ Check our other pages -

______ @GHAINTT_SHOOT  ______
______ @Jattwaad.clicks  _______
______ @enddd_munde  _______
________ @allpunjabistar _________
_______ @pb_02_swagger  _________
________ @Turbanking  _________
_________  @_sardarz_  _________
_______  @Jattattitude  _________
_____ @patialashahipagg  _____
____  @Turbantherealcrown ____

_________________________________
__❤️🌟Turn on post notifications ⤴❤️🌟
__________________________________
👉 SHOUTOUT - RULES 👈 Only HD pics ☑️♛ picoftheday #ghaintt_shoot
#pindawala_shoot #enddd_punjabiz #welovelpunjab #turbanking #shaandaarbandee #pb_02_swagger  #panjabi #kaim_sardari_official #Punjabi #Singh #Kaur #Sardari #Punjab #PatialashahiPagg #enddd_shoot #Jatt #PollywoodShouts #punjabanz #Amritsar #Jalandhar #Ludhiana #Chandigarh #Mohalli #Bathinda #Patiala #ammyvirk #diljitdosanjh #ranjitbawa #its_nitiin
ਨੋਟ :- ਜੇ ਤੁਆਨੂੰ ਸਾਡਾ ਪੇਜ ਵਧੀਆ ਲੱਗੇ ਤਾਂ ਸ਼ੇਅਰ ਕਰਕੇ
 ਸਪੋਰਟ ਜਰੂਰ ਕਰੋ ਜੀ Instagram Photos | videos | post

SHOOTOUT RULES >Follow page & Admin. Upload only HD & Stylish pics without editing. . ______ . ______👇Follow Admin👇______ _______ ______ ____ ______ _________________________________________________ Check our other pages - ______ ______ ______ _______ ______ _______ ________ _________ _______ _________ ________ _________ _________ _________ _______ _________ _____ _____ ____ ____ _________________________________ __❤️🌟Turn on post notifications ⤴❤️🌟 __________________________________ 👉 SHOUTOUT - RULES 👈 Only HD pics ☑️♛ picoftheday ਨੋਟ :- ਜੇ ਤੁਆਨੂੰ ਸਾਡਾ ਪੇਜ ਵਧੀਆ ਲੱਗੇ ਤਾਂ ਸ਼ੇਅਰ ਕਰਕੇ ਸਪੋਰਟ ਜਰੂਰ ਕਰੋ ਜੀ

222 likes - 0 comments
ਫੋਟੋ ਵਿੱਚ @man_prit_ ☺
official Rules Follow Admin 🙏@13_dhariwal 🙏

SHOOTOUT RULES >Follow page & Admin. Upload only HD & Stylish pics without editing.plz wait after sending pic . ______👇Follow Admin👇______ __ @13_dhariwal #chandigarh #punjabi #munde #amritsar #turban #beard #lovers #singh #kaur #sardar #sardarniz #punjabi #couples #patialashahi #pagg #suit #pure #punjabanz #punjabi #virsa #sikh #fashion #swagg #style  #endddshoot  #instagood #punjab #patialashahi #patiala #delhi ਨੋਟ- ਜੇ ਸਾਡਾ ੲਿਹ page ਤੁਹਾਨੂੰ ਘੈਂਟ ਲਗੇ ਤਾ ਜਰੂਰ Share ਕਰੋ ।। Instagram Photos | videos | post

ਫੋਟੋ ਵਿੱਚ ☺ official Rules Follow Admin 🙏 🙏 SHOOTOUT RULES >Follow page & Admin. Upload only HD & Stylish pics without editing.plz wait after sending pic . ______👇Follow Admin👇______ __ ਨੋਟ- ਜੇ ਸਾਡਾ ੲਿਹ page ਤੁਹਾਨੂੰ ਘੈਂਟ ਲਗੇ ਤਾ ਜਰੂਰ Share ਕਰੋ ।।

39 likes - 1 comments